Περίπου 800 μάνατζερ ξενοδοχείων Marriott συγκεντρώθηκαν στο νέο ξενοδοχειακό

συγκρότημα J.W. Marriott, στο Ορλάντο των ΗΠΑ, προκειμένου να ενημερωθούν για

τη νέα στρατηγική προώθησης των προϊόντων της εταιρείας. Το μήνυμα ήταν

ξεκάθαρο: Για να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά και να παραμείνει η

μεγαλύτερη εταιρεία ξενοδοχειακών υπηρεσιών στον κόσμο, η Marriott

International (με έδρα τη Βηθεσδά των ΗΠΑ) θα πρέπει να προσφέρει στους

πελάτες – ιδιαίτερα στους νέους σε ηλικία – νέα κίνητρα για να την

προτιμήσουν. Ο σχεδιασμός των δωματίων στα 2.600 ξενοδοχεία της αλυσίδας

πρέπει να είναι καλύτερος, να προσφέρονται περισσότερες υπηρεσίες, το φαγητό

να είναι ακόμη πιο ποιοτικό και τα κρεβάτια πιο άνετα.

Μεγάλο το στοίχημα

Το τελευταίο διάστημα, η Marriott δίνει ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα στη

διαρρύθμιση των δωματίων, ώστε τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται η εταιρεία

(όπως τα Marriott, τα Rennaissance, τα Courtyard, τα Residence Inn και τα

Fairfield Inn) να συγκεντρώνουν την προτίμηση όχι μόνον περισσότερων πελατών,

αλλά – ιδιαίτερα – όσων είναι πιο νεαρής ηλικίας. Για να επιτευχθεί ο σκοπός

αυτός, η εταιρεία και οι συνεργάτες της θα πρέπει να επενδύσουν εκατομμύρια

δολάρια μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια. Το στοίχημα της Marriott είναι μεγάλο.

Τα κέρδη της είναι αυξημένα, αλλά θα πρέπει να εξακολουθήσει να λειτουργεί σε

ένα όλο και πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ