Καθώς ο ήλιος έγερνε πίσω από τους λόφους της Αιδηψού, ηλικιωμένοι λουόμενοι έκαναν τις τελευταίες βουτιές τους στα βράχια με το ιαματικό νερό. Λίγα μέτρα μακριά, στον θερινό κινηματογράφο Απόλλων, άλλη μια κατάδυση ξεκινούσε: η προβολή της ταινίας «Animal» της Σοφίας Εξάρχου, παρουσία της ίδιας, έφερνε στο φως τις αόρατες εντάσεις πίσω από τη βιομηχανία του ελληνικού τουρισμού και της διασκέδασης, προτείνοντας μια πιο σκοτεινή αλλά ανθρώπινη εκδοχή του καλοκαιριού. Στο πλαίσιο του φετινού Evia Film Project, αυτές οι εικόνες λειτούργησαν σαν καθρέφτης ενός τόπου, της Βόρειας Εύβοιας που βρίσκεται ανάμεσα στη φθορά και τη γιατρειά, την ανάμνηση και την υπαρξιακή επανεκκίνηση.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ