Αν ήταν Ιούλιος ή, ακόμη χειρότερα, Αύγουστος, τότε βεβαίως θα αφιέρωνα τη στήλη ολόκληρη στην ανάλυση της ιδεολογικής πλατφόρμας, που παρουσίασε προχθές ο Αλέξης Τσίπρας στο συνέδριο του ιδρύματός του. Ακόμη όμως η ειδησεογραφία είναι αρκετά πλούσια, ώστε να έχω την πολυτέλεια να μην ασχολούμαι με κουραστικές επαναλήψεις που δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον. Τίποτα το καινούργιο δεν υπάρχει στο rebranding, όπως επικράτησε να το λέμε, που επιχειρεί ο Αλέξης Τσίπρας. Είναι μια άσκηση που ενδεχομένως έχει κάποιο ενδιαφέρον από την οπτική γωνία του μάρκετινγκ. Πώς, δηλαδή, πουλάω κάτι που δεν τρώγεται; Από ιδεολογικής και πολιτικής σκοπιάς, όμως, η πλατφόρμα είναι για τα πανηγύρια.


Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ