Για πολλές δεκαετίες το ποδόσφαιρο συνιστούσε ένα καθαρά αθλητικό γεγονός, αλλά με εμφανείς κοινωνικές και ψυχολογικές προεκτάσεις: η εκάστοτε ομάδα αποτελούσε αντικείμενο ταύτισης έκφρασης των μαζών, καταργώντας την έννοια της κοινωνικής διαστρωμάτωσης, καθώς στο γήπεδο όλοι, φίλαθλοι και παίκτες, είναι ίσοι και ενωμένοι υπέρ ενός κοινού σκοπού: τη νίκη της ομάδας. Τη δεκαετία του ’90, παρατηρήθηκε ευρεία εμπορικοποίηση του ποδοσφαίρου. Δεδομένης της σημασίας του αγωνιστικού γεγονότος για τον μέσο φίλαθλο και της σταδιακής διεθνοποίησης του αθλήματος, ως αποτέλεσμα της οργάνωσής του σε ενώσεις εθνικού, ηπειρωτικού και παγκοσμίου επιπέδου, το ποδόσφαιρο μετετράπη και σε τηλεοπτικό θέαμα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ