«Το τελευταίο διάστημα παρατηρούνται κακόβουλες ενέργειες, με προσπάθειες εξαπάτησης πολιτών που συναλλάσσονται με τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ). Αναφέρθηκαν περιπτώσεις απάτης μέσω τηλεφωνικής κλήσης, με σκοπό την εξαπάτηση και τη διενέργεια συναλλαγών από το θύμα. Οι επιτήδειοι καλούν τους ανυποψίαστους πολίτες στο τηλέφωνό τους προσποιούμενοι τους υπαλλήλους της ΔΥΠΑ και ζητούν στοιχεία πρόσβασης σε τραπεζικούς λογαριασμούς για να λάβουν δήθεν οικονομική ενίσχυση ή επίδομα. Η ΔΥΠΑ ενημερώνει τους πολίτες ότι ουδέποτε στελέχη της θα ζητήσουν μέσω τηλεφώνου ή SMS ή email κωδικούς και στοιχεία πρόσβασης σε τραπεζικούς λογαριασμούς τους. Για όλες τις οικονομικές συναλλαγές ακολουθούνται τα πρωτόκολλα ασφαλείας και προστασίας προσωπικών δεδομένων που ορίζει η νομοθεσία». Αυτή η ανακοίνωση που εξέδωσε η ΔΥΠΑ μόλις στις 17 Ιανουαρίου έρχεται να προστεθεί σε μια μακρά λίστα προειδοποιήσεων από δημόσιους φορείς προς τους πολίτες για το φαινόμενο της ηλεκτρονικής απάτης που είναι ξανά σε έξαρση. Κι αυτό διότι οι επιτήδειοι επιχειρούν να εκμεταλλευτούν κάθε νέα ψηφιακή εφαρμογή της κυβέρνησης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ