Τις τελευταίες δύο δεκαετίες ο Ολλανδός Αρθουρ Μπραντ έγινε γνωστός μέσα από τη δουλειά του ως ντετέκτιβ με ειδίκευση στην αναζήτηση χαμένων έργων τέχνης. Στο βιογραφικό του περιλαμβάνεται η ανεύρεση του κλεμμένου πίνακα του Πικάσο «Buste De Femme», ενός ζευγαριού χάλκινων αλόγων από την εποχή των ναζί, έργα του γλύπτη Γιόζεφ Τόρακ, από τους αγαπημένους καλλιτέχνες του Χίλτερ, μιας δημιουργίας του Σαλβαδόρ Νταλί από το 1941 και άλλης της Ταμάρα ντε Λέμπιτσκα από το 1929. Οσο κι αν αναστάτωσε η είδηση για την κλοπή κοσμημάτων και πολύτιμων ή ημιπολύτιμων λίθων από τη συλλογή του Βρετανικού Μουσείου πίσω από την οποία φέρεται να κρύβεται πρώην έφορος του οργανισμού, για τον Μπραντ περιστατικά σαν κι αυτό «συμβαίνουν σε κάθε μουσείο του κόσμου. Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο από ό,τι αντιλαμβανόμαστε, ότι έχουν κλαπεί πολύ περισσότερα αντικείμενα. Αυτό είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου» λέει ο ντετέκτιβ. «Πρέπει να προετοιμαστούμε για τα χειρότερα, γιατί θα εμφανιστούν κι άλλες τέτοιες περιπτώσεις» προειδοποιεί ο ίδιος.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ