Σώματα σημαδεμένα από τον χρόνο. Γυμνά, παραδομένα στη φθορά, αλλά διόλου προκλητικά «στέκουν» απέναντι σε άλλα τολμηρά, που έχουν αφεθεί στον αισθησιασμό, στην ερωτική διάθεση, στον πόθο. Δύο διαφορετικές όψεις ενός σπουδαίου παραστατικού ζωγράφου και δασκάλου, του Χρόνη Μπότσογλου. Δύο αντίθετες εκ πρώτης όψεως προσεγγίσεις του γυμνού κορμιού που όμως συνδέονται με ένα όχι προφανές νήμα: την προκλητική γύμνια των βλεμμάτων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ