Το TikTok του Κυριάκου Μητσοτάκη ήταν σημαντικό εργαλείο στις προηγούμενες εκλογές, θα είναι και στις ερχόμενες. Και οδήγησε τους χειριστές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των υπόλοιπων πολιτικών αρχηγών σε διορθώσεις. Πιο επαγγελματικά πλέον είναι τα βιντεάκια του Αλέξη Τσίπρα, τα οποία έχουν καλύτερο μοντάζ και λιγότερη αίσθηση boomer. Περισσότερο backstage δείχνουν πια τα βίντεο του Νίκου Ανδρουλάκη, που είναι γυρισμένα με συγκεκριμένη αισθητική και χρώμα που παραπέμπει στο πατροπαράδοτο πασοκικό πράσινο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ