Στις 20 Νοεμβρίου 1989, έντεκα ημέρες μετά την πτώση του Τείχους του Βερολίνου, ανοίγει ο δρόμος για την ιδιωτική τηλεόραση στην Ελλάδα. Εκείνη την ημέρα το Mega απευθύνθηκε για πρώτη φορά στο ακροατήριό του με ένα βίντεο, στο οποίο ο γενικός διευθυντής του καναλιού (Νίκος Σκουλάς) ανήγγειλε την έναρξη του προγράμματος. Ντυμένος με γκρι κοστούμι εκφωνεί με σοβαρότητα ένα μικροκείμενο, ακολουθώντας την προσωδία της τότε κρατικής ΕΡΤ: χαμηλή ένταση, μικρές διακυμάνσεις τονικού ύψους, σχετικά αργό τέμπο και παύσεις κανονικής διάρκειας. Καθώς τα χρόνια περνάνε, το κανάλι επενδύει στην αξιοπιστία της ενημέρωσης και στην αισθητική συγκίνηση της ψυχαγωγικής ζώνης. Δύο χρόνια αργότερα οι παραπάνω προσδοκίες αποτυπώθηκαν στη δύναμη του μηνύματος «Mega: Μέσα στις εξελίξεις». Πρόκειται για ένα από τα πολλά επεισόδια που καταγράφονται στο «Κουτί». Το απόσταγμα της επιστημονικής μελέτης και έρευνας για την ιδιωτική τηλεόραση που υπογράφουν μέλη της πανεπιστημιακής και ακαδημαϊκής κοινότητας με την επιμέλεια των καθηγητών του τμήματος Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Βασίλη Βαμβακά και Γρηγόρη Πασχαλίδη.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ