Οταν τον περασμένο Οκτώβριο το «Maestro», η επιτυχημένη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, έκανε πρεμιέρα στη συχνότητα του Mega, τα περισσότερα μηνύματα των χρηστών των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης εκθείαζαν την ομορφιά των Παξών που αναδείκνυε η παραγωγή, εκφράζοντας την επιθυμία τους να επισκεφθούν το νησί για διακοπές. Κάτι αντίστοιχο συνέβη όταν η σειρά τον Μάρτιο βρήκε τον δρόμο της προς το διεθνές κοινό μέσω του Netflix των 223 εκατομμυρίων συνδρομητών. Οι ξένοι τηλεθεατές, πολλοί εκ των οποίων δεν ήξεραν καν πού βρίσκεται η χώρα μας στον χάρτη, έγραφαν για την ανάγκη που τους γέννησαν τα επεισόδια του «Maestro» να ταξιδέψουν εδώ με την πρώτη ευκαιρία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ