Εμοιάζε να ζει μέσα σε έναν εφιάλτη. Κοίταξε γύρω του και δεν υπήρχε ούτε ένα τρένο, ούτε μία βάρκα. Το χειρότερο όλων όμως ήταν ότι δεν υπήρχε ούτε μία ιδέα καπνού στον ουρανό για να κεντρίσει την έμπνευσή του. Και μη μπορώντας να ζωγραφίσει ο εκ των κορυφαίων του ιμπρεσιονισμού Κλοντ Μονέ, σε ένα από τα ταξίδια του στο Λονδίνο, τον Μάρτιο του 1901, μετέφερε τη βαθιά απογοήτευσή του στην επιστολή του προς τη σύζυγό του.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ