Για το 1922

Δύο από τις παραστάσεις που εντάσσονται στο «Ολη η Ελλάδα, ένας πολιτισμός» και αφορούν τη «μαύρη επέτειο» από τη Μικρασιατική Καταστροφή. Στις 30 και 31 του μήνα, στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης, η μουσική παράσταση «Εξοδος» με τη Φένια Παπαδόδημα συνομιλεί με την ψηφιακή ζωγραφική του Γιώργου Κόρδη, ο οποίος δημιουργεί ψηφιακά μια σειρά από τοιχογραφίες-πομπές προσφύγων, με τίτλο «Ανέστιοι». Η ερηνεύτρια συνομιλεί με τα έργα ακολουθώντας το οδοιπορικό του Γιώργου Σεφέρη στην Καππαδοκία, μαρτυρίες προσφύγων και ποιήματα. Ερμηνεύει και ο Γιώργος Παπαστυλιανός. Στις 2 και 3/9, στο αρχαίο Θέατρο Μαρώνειας παρουσιάζονται παλαιοί οργανικοί σκοποί από τον ευρύτερο χώρο της Μικράς Ασίας, παραλλαγμένοι σύμφωνα με τους ποικίλους ευρηματικούς τρόπους ενορχήστρωσης της ορχήστρας Βιολιώνε, του 20μελούς σχήματος τοξωτών εγχόρδων των φοιτητών της ειδίκευσης του βιολιού της κατεύθυνσης Παραδοσιακής Μουσικής του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Η ορχήστρα τελεί υπό τη διεύθυνση του Γιάννη Ζαρία, επίκουρου καθηγητή βιολιού. Θα πρέπει να γίνει εκ νέου εγγραφή στην ώρα που επιθυμείτε (https://digitalculture.gov.gr/).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ