Μία τομή στη λειτουργία των τηλεφωνικών κέντρων ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει η Ισπανία. Σύμφωνα με νόμο που ενέκρινε η κυβέρνηση του Πέδρο Σάντσεθ και παρουσιάστηκε από τον υπουργό για τα Δικαιώματα των Καταναλωτών, Αλμπέρτο Γκαρθόν, στις αλλαγές υπάρχει και διάταξη που προβλέπει ότι ο χρόνος αναμονής όσων καλούν δεν πρέπει να ξεπερνά τα τρία λεπτά – οι πρακτικά ατελείωτες ώρες αναμονής τελείωσαν», ειπώθηκε χαρακτηριστικά από τον Γκαρθόν. Επίσης, αναγνωρίζεται το δικαίωμά τους να εξυπηρετούνται από φυσικό πρόσωπο και όχι μέσω ηχογραφημένων μηνυμάτων και αυτοματοποιημένων διαδικασιών, ενώ οι εταιρείες θα υποχρεούνται να απαντούν εντός δύο ωρών στα παράπονα και τα ερωτήματα που υποβάλλουν οι πελάτες τους.







