Αύριο έχει προγραμματιστεί να γίνουν, σε εθνικό επίπεδο, οι εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης των δημοτικών σχολείων και της Γ’ τάξης των γυμνασίων στην ελληνική γλώσσα και στα μαθηματικά, αφενός για να διαπιστωθεί το επίπεδο των μαθητών στις δύο κομβικές ενότητες της γνώσης και οι δεξιότητές τους (αν μπορούν, δηλαδή, να εργάζονται δημιουργικά και όχι απλώς να παπαγαλίζουν), αφετέρου για να εξαχθούν συμπεράσματα προκειμένου να βελτιωθεί το σχολείο στην καθοριστική πρώτη εκπαιδευτική βαθμίδα όπου μπαίνουν οι βάσεις για την περαιτέρω πορεία στην εκπαίδευση καθεμιάς και καθενός. Για πρώτη φορά, δηλαδή, ένα πρόγραμμα αξιολόγησης, που αποκλήθηκε ελληνική Πίζα, για να θυμίζει τo Διεθνές Πρόγραμμα Αξιολόγησης Μαθητών (PISA) με τα απολύτως μετρήσιμα, και διόλου κολακευτικά για την ελληνική εκπαίδευση, συμπεράσματα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ