Οικονομία ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Πρωτομαγιά οι ανακοινώσεις

Πρωτομαγιά οι ανακοινώσεις
1 λεπτό

Στην τελική ευθεία βρίσκεται η απόφαση για τη νέα αύξηση του κατώτατου μισθού από την Πρωτομαγιά στον ιδιωτικό τομέα. Μέχρι τις 15 Απριλίου το ΚΕΠΕ θα πρέπει να παραδώσει το οριστικό πόρισμά του έχοντας ως γνώμονα τις προτάσεις των κοινωνικών εταίρων και των ινστιτούτων, ενώ στις 29 Απριλίου έχει οριστεί το Υπουργικό Συμβούλιο – όπου θα παρουσιαστεί και θα εγκριθεί η τελική πρόταση του υπουργού Εργασίας Κωστή Χατζηδάκη και θα ανακοινωθεί από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Το επικρατέστερο σενάριο προβλέπει την αύξηση του κατώτατου μισθού και ημερομισθίου κατά 6% από τον επόμενο μήνα, φτάνοντας τα 703 ευρώ τον μήνα και τα 29,62 ευρώ την ημέρα.

Η κυβέρνηση προτίθεται να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια προκειμένου να έχει πλήρη εικόνα των διεθνών εξελίξεων που επηρεάζουν άμεσα και την πορεία της εγχώριας οικονομίας, το ύψος του πληθωρισμού και την άνοδο των τιμών σε είδη πρώτης ανάγκης.

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Τα Νεότερα

  1. Άρης: Ο Μορόν δικαιούται να αισθάνεται «ριγμένος»
  2. Παναθηναϊκός: Εξαφανίστηκαν σε μισή ώρα τα εισιτήρια για τη Φράιμπουργκ!
  3. Axios: Ο αρχηγός της Μοσάντ στην Ουάσιγκτον καθώς ο Νετανιάχου πιέζει τον Τραμπ για επανέναρξη του πολέμου στο Ιράν

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies