Τώρα ο Θουκυδίδης είναι καμεραμάν. Κι όχι μόνο ο Θουκυδίδης, αλλά και ο Τολστόι και ο Μυριβήλης της «Ζωής εν τάφω». Οσο κι αν κάποιοι ορθώς καχύποπτοι χαρακτηρίζουν ένα οπτικό και ακουστικό τηλεοπτικό ντοκουμέντο ως υποκειμενικό, εν μέρει τουλάχιστον, αφού ο χειριστής της κάμερας συλλέγει τι θα αποτυπώσει, από ποια γωνία θα το δει, τι θα αποφύγει να καταγράψει και από ποια απόσταση, χωρίς συναισθηματική προσέγγιση να το μεταδώσει, τίποτε δεν μοιάζει εν τέλει με την πανάρχαια καταγραφή του γεγονότος.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ