Στην… υγεία της πανδημίας «ευχήθηκαν» οι Ελληνες τη χρονιά που πέρασε, δαπανώντας περισσότερα σε αλκοολούχα ποτά, την ίδια στιγμή που μείωσαν τις αγορές τους σε αντισηπτικά και είδη προσωπικής υγιεινής. Οι αυστηροί περιορισμοί που επιβλήθηκαν στη διασκέδαση εκτός σπιτιού άλλαξαν τις καταναλωτικές συνήθειες, δημιουργώντας νέα δεδομένα στον καταναλωτικό χάρτη. Οπως αποτυπώνεται και από έρευνα της NielsenIQ, στη διάρκεια της περσινής χρονιάς ενισχύθηκαν και πάλι οι πωλήσεις των σουπερμάρκετ, ύστερα από τη χρονιά-ρεκόρ το 2020. Συγκεκριμένα το λιανεμπόριο τροφίμων το 2021 και παρά τις δυσοίωνες προβλέψεις πολλών παραγόντων της αγοράς έκλεισε με θετικό πρόσημο στο 1,3%, ενώ τα ταχυκίνητα προϊόντα στο σύνολό τους παρουσίασαν σχετικά πιο μετριοπαθή αυξητική τάση (στο +0,7%). Κερδισμένη ήταν και πάλι η κατηγορία των τροφίμων και των ποτών (+1,6%), ενώ πτωτικά κινήθηκαν οι κατηγορίες της προσωπικής (-1,7%) και της οικιακής υγιεινής (-2,4%) μετά την «έκρηξη» που κατέγραψαν το 2020.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ