Ενα παρόμοιο συμβάν που είχε καταγραφεί τον Αύγουστο του 2010 στο μετρό του Λονδίνου, όταν μηχανή λείανσης των γραμμών κινήθηκε ανεξέλεγκτα με κίνδυνο να προσκρούσει σε προπορευόμενο συρμό, στον οποίο επέβαιναν εκατοντάδες άτομα, συνεκτιμάται για τις έρευνες του τραγικού δυστυχήματος της 16ης Νοεμβρίου στις γραμμές του ΗΣΑΠ, στο ύψος του σταθμού «Αττική», με θύμα έναν 41χρονο εργάτη. Λεπτά νωρίτερα, τρεις άλλοι, αλλοδαποί, επιβάτες του συρμού επισκευής που παρουσίασε τη μοιραία βλάβη στο σύστημα πέδησης στην Κηφισιά πήδηξαν στην αποβάθρα του σταθμού «Ειρήνη» και πέριξ αυτού, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστούν σοβαρά. Στην περίπτωση του Λονδίνου, η μηχανή λείανσης – που επίσης είχε πρόβλημα στο σύστημα φρένων και πέρασε από πολλούς σταθμούς γεμάτους κόσμο – καθοδηγήθηκε σε ένα ανηφορικό σημείο του δικτύου όπου και τελικά σταμάτησε. Ωστόσο, στο πρόσφατο συμβάν στη γραμμή Κηφισιά-Πειραιάς του ΗΣΑΠ, η υψομετρική διαφορά της αφετηρίας με τον τερματισμό είναι περίπου 290 μέτρα, χωρίς όμως να υπάρχει ενδιάμεσα καμία αντίστοιχη «ανηφοριά». Ετσι, επελέγη να τοποθετηθεί στην τροχιά της μηχανής λείανσης επιβατικός συρμός που ανέκοψε την πορεία της με μια σφοδρή σύγκρουση στα Κάτω Πατήσια.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ