Πρεμιέρα την προσεχή Δευτέρα κάνει το ομόλογο της εκδότριας CPLP Shipping Holdings, με εγγυήτρια την Capital Product Partners του Βαγγέλη Μαρινάκη, καθώς ξεκινά η διάθεσή του στο επενδυτικό κοινό.  Διαδικασία που θα ολοκληρωθεί την Τετάρτη 20 Οκτωβρίου. Το εύρος απόδοσης του ομολόγου καθορίστηκε από τους Συντονιστές Κύριους Αναδόχους μεταξύ του 2,60% και του 3,00%. Η απόφαση του Ομίλου Βαγγέλη Μαρινάκη να προσφύγει στο επενδυτικό κοινό μέσω της ελληνικής κεφαλαιαγοράς διευρύνει και αναβαθμίζει περαιτέρω την αγορά ναυτιλιακών ομολόγων στο Χρηματιστήριο της Αθήνας, στην οποία έχει ήδη δώσει το «παρών» με το δικό της ομόλογο η Costamare της Οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, και ενισχύει τους δεσμούς της ελληνικής ναυτιλίας με την πατρίδα. Παράλληλα αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική οικονομία και μια ιδιαίτερα σημαντική προσφορά στο ελληνικό επενδυτικό κοινό που αναζητεί ελκυστικές αποδόσεις μειωμένου ρίσκου. Τα έσοδα από την έκδοση θα διατεθούν για την αγορά τριών πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers), μια συνολική επένδυση ύψους 600 εκατ. δολ. Τα πλοία είναι νεότευκτα τελευταίας τεχνολογίας και έχουν ήδη ναυλωθεί για πολλά χρόνια σε μεγάλες εταιρείες ενέργειας και κοινής ωφέλειας και συγκεκριμένα στις BP, ENGIE και CHENIERE.

O στόλος. Τα πλοία θα προστεθούν στον στόλο της εγγυήτριας Capital Product Partners, ο οποίος αποτελείται από 19 συνολικά πλοία, 15 εκ των οποίων είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων συνολικής μεταφορικής ικανότητας 104.000 TEU, ένα είναι πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου τύπου Capesize και τρία είναι νεότευκτα LNG Carriers, τελευταίας γενιάς, χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα, στα οποία η εταιρεία έχει επενδύσει 600 εκατ. Σε αυτά τα πλοία θα προστεθούν και τα τρία πλοία που θα αγοράσει η θυγατρική της, η CPLP Shipping Holdings, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των πλοίων του στόλου της στα 22 και τις επενδύσεις στα 1,2 δισ. δολ. Κύριο χαρακτηριστικό του επιχειρηματικού μοντέλου της Capital Product Partners, αποτελεί η απασχόληση των πλοίων της με μακροχρόνιες ναυλώσεις που εξασφαλίζουν σταθερές ταμιακές ροές και δεν επηρεάζονται από τις έντονες διακυμάνσεις των ναυλαγορών.