Οι 11 εκατομμύρια προβολές σε έναν μήνα δεν κατέστησαν μόνο ιδιαίτερα δημοφιλή τη σειρά «Το παιχνίδι του καλαμαριού» στο Netflix. Εδωσαν την αφορμή για να προκαλέσει το ενδιαφέρον της εκμάθησης κορεατικών. Από πού προκύπτει αυτό; Η εφαρμογή εκμάθησης γλωσσών Duolingo  υποστηρίζει ότι το νέο σίριαλ της ψηφιακής πλατφόρμας οδήγησε τόσο τους αρχάριους όσο και τους υφιστάμενους μαθητές να επιδιώκουν τη βελτίωση των γλωσσικών τους ικανοτήτων στα κορεατικά. Πιο συγκεκριμένα, η Duolingo ανακοινώνει ότι η αύξηση στους νέους χρήστες έφτασε το 76% στη Βρετανία και το 40% στις Ηνωμένες Πολιτείες τις δύο πρώτες εβδομάδες μετά την πρεμιέρα της σειράς. Να σημειωθεί ότι το Netflix  καταμετρά ως προβολή και όποιον έχει παρακολουθήσει έστω και δύο λεπτά ενός επεισοδίου. Το «Παιχνίδι του καλαμαριού» αφηγείται την ιστορία εκατοντάδων παικτών με σοβαρά οικονομικά προβλήματα οι οποίοι δέχονται μια παράξενη πρόσκληση να συναγωνιστούν σε παιδικά παιχνίδια με στόχο να κερδίσουν 45,6 δισ. κορεατικά γιουν, δηλαδή περίπου 33 εκατ. ευρώ.