Τρέχει… το ελληνικό γιαούρτι στη γερμανική αγορά, με τις ελληνικές εξαγωγές να παρουσιάζουν αύξηση 21% την τελευταία πενταετία. Μάλιστα σε μια αγορά όπου η κατά κεφαλήν κατανάλωση αγγίζει τα 15 κιλά τον χρόνο, τα περιθώρια ανάπτυξης παραμένουν σημαντικά, παρά τα προβλήματα αθέμιτου ανταγωνισμού που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις από «απομιμήσεις». Το ελληνικό γιαούρτι είναι ένα από τα σημαντικότερα γαλακτοκομικά προϊόντα, χάρη και στη στροφή των καταναλωτών στην υγιεινή διατροφή. Σύμφωνα με στοιχεία της συμβουλευτικής εταιρείας Mordor Intelligence, η ευρωπαϊκή αγορά του ελληνικού ή «ελληνικού τύπου» γιαουρτιού εκτιμάται ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται έως το 2024 με ετήσιο ρυθμό 8%, την ίδια στιγμή που σύμφωνα με στοιχεία της Euromonitor οι πωλήσεις προϊόντων γάλακτος που έχουν υποστεί ζύμωση εκτιμώνται ότι θα αγγίξουν τα 3 δισ. ευρώ το 2023.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ