Μέτρα υπέρ των καταναλωτών προβλέπει ο νέος Κανονισμός Γενικών Αδειών που εξέδωσε για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Οι κυριότερες αλλαγές επιβάλλουν στους παρόχους, μεταξύ άλλων: Να παρέχουν ένα ελάχιστο επίπεδο υπηρεσίας στον συνδρομητή σε περίπτωση διακοπής υπηρεσιών λόγω οφειλών, όπως λήψη εισερχόμενων κλήσεων, πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων που δεν συνεπάγονται χρέωση, πρόσβαση στο Διαδίκτυο με ταχύτητα τουλάχιστον 256 Κbps· να προειδοποιούν τον συνδρομητή για την επικείμενη λήξη της σύμβασής του το αργότερο δύο μήνες πριν, ενώ τον συνδρομητή καρτοκινητής 15 ημέρες πριν· να μην προβαίνουν σε αύξηση του παγίου σε σύμβαση ορισμένου χρόνου, με μόνη εξαίρεση την περίπτωση τεχνολογικών αλλαγών στο δίκτυο. Σε αυτή την περίπτωση, ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει αζημίως τη σύμβαση· να παρέχουν συμβουλές στον συνδρομητή για καλύτερα τρέχοντα τιμολόγια· να ενημερώνουν τον συνδρομητή όταν υπάρχει υπέρβαση της κατανάλωσης του προγράμματός του.