Ραντεβού στο Μουσείο Μπενάκη Ελληνικού Πολιτισμού, στο Κολωνάκι. Λίγες ημέρες πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος από την επιβολή του πρώτου απαγορευτικού στην Αθήνα εξαιτίας της πανδημίας, η είσοδος στους χώρους τού – ακόμη κλειστού – μουσείου ανακινεί την προσωπική δεξαμενή συναισθημάτων και αναμνήσεων. Η συνάντηση με τα ποικίλα εκθέματά του πάντα λειτουργούσε καταλυτικά. Στο τρίτο επίπεδο του μουσείου, στην αίθουσα όπου μέχρι πρότινος παρουσιάζονταν τα μόνιμα εκθέματα του 19ου αιώνα, στήνεται η έκθεση «Ο κύριος Ροβινσώνας Κρούσος έμεινε σπίτι. Περιπέτειες σχεδιασμού σε συνθήκες κρίσης». Καθώς μεγάλο μέρος από τα μόνιμα εκθέματα έχουν μεταφερθεί στην Πειραιώς 138 για την επετειακή έκθεση «1821. Πριν και Μετά», τα νέα έργα σύγχρονων ελλήνων καλλιτεχνών θα εκτίθενται στη θέση τους. Η επιμελητική ιδέα της Πολύνας Κοσμαδάκη και του Κωστή Βελώνη προτείνει μέσω των νέων έργων μια νέα χρήση των χώρων των μόνιμων συλλογών που βρίσκονται σε μεταβατικό στάδιο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ