Έντυπη Έκδοση
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ:
Σύνδεση μέλους
Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους
H FCA (Fiat - Chrysler) αναμένεται μέσα στο 2021 να λανσάρει την κάμπριο εκδοχή του Fiat 500X, που θα φέρει τα δύο μηχανικά χαρακτηριστικά σε μοτέρ με την κλειστή εκδοχή. Στόχος του ιταλικού ομίλου να ενισχύσει την γκάμα της στην κατηγορία των SUV με τρία νέα μοντέλα. Τα άλλα δύο είναι η Alfa Romeo Tonale, που θα είναι μικρότερο από τη Stelvio, και την επίσης νέα Maserati Grecale.
MERCEDES: ΠΑΤΗΣΑΝ ΓΚΑΖΙ
Σημαντική αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών και plug - in υβριδικών μοντέλων σημείωσε η Mercedes-Benz τη χρονιά που μας πέρασε. Οι πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων άγγιξαν τις 160.000 μονάδες, που συνεπάγεται σε άνοδο 228% σε σχέση με το 2019. Μόνο το τελευταίο τρίμηνο του 2020, η γερμανική φίρμα πούλησε 87.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά νέα αυτοκίνητα σε παγκόσμιο επίπεδο. Η άνοδος αυτή θα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή το 2021, που αναμένονται και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα από το γερμανικό αστέρι.
NISSAN ARIYA: ΤΟ 2ο ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2021
Η Nissan μπορεί στην γκάμα της να διαθέτει το ηλεκτρικό Leaf, που συμπλήρωσε 10 χρόνια στην αγορά, όμως μέσα στο 2021 η ιαπωνική φίρμα αναμένεται να εμπλουτίσει την γκάμα της με το νέο ηλεκτρικό Ariya σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό coupé crossover που φτιάχτηκε με γνώμονα τις ανάγκες του ευρωπαίου αγοραστή και θα είναι διαθέσιμο στο δεύτερο εξάμηνο του 2021.
VOLVO: ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΟΔΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Η Volvo Cars, παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας, κατάφερε να σημειώσει τις πιο υψηλές πωλήσεις το δεύτερο εξάμηνο στην ιστορία της κατά τη διάρκεια του 2020. Σε αυτό συνέβαλαν σημαντικά τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητά της, που έδωσαν ώθηση στην ανάκαμψη της εταιρείας. Μάλιστα, το μερίδιο των επαναφορτιζόμενων μοντέλων Recharge, με πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με το 2019. Στην Ευρώπη, το μερίδιο των Volvo Recharge στο σύνολο των πωλήσεων ήταν 29%, ενώ στην Ελλάδα η Volvo πραγματοποίησε ιδιαίτερα δυναμική ανάκαμψη κατά το δεύτερο εξάμηνο με «όπλο» τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα.