Έντυπη Έκδοση
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ:
Σύνδεση μέλους
Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους
Mαζί με την ηλεκτροκίνηση τρέχουν και οι νέες τεχνολογίες που αναπτύσσονται γύρω από τη νέα μορφή κίνησης, που θα κυριαρχήσει τη δεκαετία του διανύουμε. Οι αλλαγές είναι ραγδαίες, τόσο για τον τρόπο της φόρτισης, όσο και για την ταχύτητά τους, εγγυώντας ένα μέλλον ηλεκτρικό, εύκολο στη χρήση. Σήμερα, η φόρτιση των ηλεκτρικών πραγματοποιείται μέσω της φόρτισης των οχημάτων από μια πρίζα και ένα καλώδιο, το οποίο συνδέεται με τον σταθμό φόρτισης, ή το οικιακό ρεύμα, ανάλογα με τον τρόπο φόρτισης που θα επιλέξει ο αγοραστής. Ομως, όπως φαίνεται η φόρτιση θα γίνει ακόμη πιο εύκολη με τα ρομπότ να παίρνουν θέση και σε αυτόν τον τομέα της αυτοκίνησης.
Συγκεκριμένα η VW, που θέλει τα επόμενα χρόνια να καταστεί ηγέτιδα στην ηλεκτροκίνηση αλλά και των παρεμφερών στοιχείων που τη διέπουν, παρουσίασε ένα ρομπότ, που θα φορτίζει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, χωρίς να χρειάζεται οποιαδήποτε παρέμβαση του οδηγού. Συγκεκριμένα, ο αυτόνομος φορτιστής ρομπότ μπορεί να πλησιάσει αυτόματα το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που βρίσκεται στο πάρκινγκ, να το πλησιάσει, να ανοίξει τη θύρα φόρτισης και να συνδέσει το καλώδιο. Μόλις ολοκληρώσει τη διαδικασία, τότε, πηγαίνει στο επόμενο ηλεκτρικό αυτοκίνητο για το οποίο απαιτείται φόρτιση. Εκτός από την αναπτυγμένη τεχνολογία που διαθέτει το ρομπότ είναι εξοπλισμένο με κάμερες, λέιζερ και αισθητήρες, ώστε να κυκλοφορεί αλλά και να παρακάμπτει και εμπόδια που πιθανόν να βρει στο διάβα του.