Το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων αποτελεί έναν από τους βασικούς εργοδοτικούς και αναπτυξιακούς πυλώνες της ελληνικής οικονομίας με χιλιάδες εργαζομένους και €1,5 δισ. επενδύσεις την τελευταία πενταετία για εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση του δικτύου διανομής. Ο κλάδος είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, αφού στη λίστα των δέκα μεγαλύτερων σουπερμάρκετ την τελευταία δεκαετία έχουν σταματήσει τη λειτουργία τους τέσσερις αλυσίδες, ενώ έχουν εμφανιστεί τέσσερις νέες. Ο κλάδος στην εποχή της πανδημίας φάνηκε ιδιαίτερα προετοιμασμένος και εξυπηρέτησε πλήρως τις ανάγκες των καταναλωτών, σε αντιδιαστολή με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αφού 90% των καταστημάτων ανεφοδιάζονται την ίδια ή την επόμενη μέρα, η χρονική επάρκεια των αποθεμάτων που διαθέτουν σε μόνιμη βάση τα σουπερμάρκετ και οι προμηθευτές τους είναι τέσσερις μήνες, ενώ σε ένα τυπικό κατάστημα βρίσκονται 15.000-20.000 κωδικοί προϊόντων. Παρ’ όλα αυτά, στην αρχή μιας νέας δεκαετίας με πολλές ανατροπές και υψηλό ρίσκο, το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων για να συνεχίσει την αναπτυξιακή του πορεία θα πρέπει να είναι πιο ανθρωποκεντρικό, βιώσιμο, καινοτόμο και πελατοκεντρικό.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ