Η ηλεκτρονική πλατφόρμα MyDATA μπαίνει πλέον στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων και επαγγελματιών και ανατρέπει τη σχέση τους με την Εφορία. Οι εταιρείες έχουν αρχίσει ήδη να προσαρμόζονται στα νέα ψηφιακά δεδομένα, αλλά τα ερωτήματα και τα γκρίζα σημεία του νέου συστήματος είναι πολλά. Χρονοδιαγράμματα, πρόστιμα, κίνητρα, επιχειρησιακές και τεχνικές προδιαγραφές, ηλεκτρονικά τιμολόγια συνθέτουν το παζλ που προσπαθούν να λύσουν οι λογιστές και οι επαγγελματίες. Απαντήσεις στα ερωτήματα των επιχειρήσεων, εν όψει της υποχρεωτικής από 1ης Ιανουαρίου 2021 υιοθέτησης και εφαρμογής της ηλεκτρονικής πλατφόρμας MyDATA, έδωσαν εξειδικευμένα στελέχη της ΑΑΔΕ σε ψηφιακή ενημερωτική εκδήλωση που διοργάνωσε ο ΣΕΒ και παρακολούθησαν υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων. Οπως τόνισε ο γενικός διευθυντής του ΣΕΒ Αλέξανδρος Χατζόπουλος, «χρόνια τώρα, ο ΣΕΒ έχει επικεντρώσει όλες του τις προσπάθειες στο να συμβάλει με τις δυνάμεις που διαθέτει στο τεράστιο θέμα της μείωσης της φοροδιαφυγής. Στην προσπάθειά του αυτή έχει επιλέξει ως κυρίαρχο όπλο την ψηφιοποίηση όλων των συναλλαγών με επίκεντρο του στόχου αυτού στον χώρο των επιχειρήσεων την ηλεκτρονική τιμολόγηση και τα ηλεκτρονικά βιβλία». Από την πλευρά του ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής υπογράμμισε ότι «τo myDATA είναι ένα έργο το οποίο είναι σχεδιασμένο για όλες τις επιχειρήσεις, με λύσεις για όλες τις επιχειρήσεις».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ