Τούτων λεχθέντων, ας περάσουμε στα αποτελέσματα της έρευνας που έκανε από τις 21 Σεπτεμβρίου ως τις 7 Οκτωβρίου το ινστιτούτο Ρόιτερς για τη Μελέτη της Δημοσιογραφίας. Ο τίτλος ήταν «Πώς αλλάζουν τα newsrooms το 2020». Απάντησαν 136 αρχισυντάκτες και μάνατζερ από 38 χώρες. Και το 55% χαρακτήρισε το μοντέλο δημοσιογραφίας που επέβαλε η πανδημία «πιο αποτελεσματικό» από πριν – παρόλο που το 77% αναγνώρισε ότι η επικοινωνία και η διατήρηση των σχέσεων είναι πιο δύσκολη.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ