«Αποθέωσις»: Το Κουαρτέτο Καζάλς παίζει Μπετόβεν, μέρος τρίτο, Harmonia Mundi, 3 CD

Από τη δεκαετία του ’60 τα «λατινογενή» κουαρτέτα εγχόρδων είχαν βρεθεί σε ένα είδος δεύτερης μοίρας σε σχέση με τα γερμανικά, τα αυστριακά ή ακόμα και τα αγγλικά και τα αμερικανικά σχήματα όσον αφορά το «βαρύ» κεντρικό ρεπερτόριο, ιδίως τα έργα του Μπετόβεν. Δεν ήταν πάντοτε έτσι. Αντίθετα, η πρώτη πλήρης ηχογράφηση των έργων αυτών έγινε από το γαλλικό Κουαρτέτο Καπέ (1893 – περίπου 1930), ήδη στη δεκαετία του 1920, ενώ ακολούθησαν και άλλα σχήματα, ενώ, έτσι κι αλλιώς, η γαλλική και η γαλλόφωνη βελγική σχολή έδωσαν σύνολα που έγραψαν ιστορία: επί χρόνια το Προ Αρτε κρατούσε τα σκήπτρα του σημαντικότερου κουαρτέτου της εποχής του. Ωστόσο η ιστορία αυτή σταδιακά ξεπεράστηκε.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ