Ο τίτλος του παρόντος σημειώματος είναι εμπνευσμένος από το γνωστό βιβλίο των Βίκτορ Ντέιβις Χάνσον και Τζον Χιθ Ποιος σκότωσε τον Ομηρο (Νέα Υόρκη, 1998, Κάκτος, 1999). Οι συγγραφείς έκρουαν τότε τον κώδωνα του κινδύνου για την υποβάθμιση της κλασικής παιδείας ως διδακτικού αντικειμένου στα αμερικανικά πανεπιστήμια, την οποία απέδιδαν σε δύο παράγοντες: στην «αποδόμηση» της κλασικής παιδείας από μετανεωτερικές θεωρήσεις και στην επικρατούσα άποψη ότι στην τεχνολογική εποχή δεν υπάρχει ρόλος για την κλασική παιδεία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ