– Aύξηση έως και 134% εβδομαδιαίως, σε σχέση με την ίδια εβδομάδα του 2019, παρατηρείται στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων που γίνεται σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Ελληνες, ενώ τον Μάρτιο δεκάδες κατηγορίες προϊόντων έχουν εκτοξευθεί από τις online αγορές όπως puzzles με 1.654%, web cameras με 1.256% και στρώματα γυμναστικής με +772%. Ταυτόχρονα, η online επισκεψιμότητα σε όλες τις μεγάλες κατηγορίες ηλεκτρονικού εμπορίου αυξάνεται τις τέσσερις τελευταίες εβδομάδες με πρωταγωνιστές τα προϊόντα ψυχαγωγίας με 433%, τον αθλητισμό & hobby με 129% και τα παιδικά – βρεφικά είδη με 118%. Αντίθετα μείωση παρουσιάζουν τα προϊόντα αυτοκίνησης και μοτοκίνησης, μόδας και ειδών ταξιδιού.
- Έξοδος από… παρακαμπτήριους: Ουρές χιλιομέτρων στο Σχηματάρι, κλειστή η περιμετρική Πάτρας – Ανοίγουν τα Μάλγαρα
- Αγωνία στους ξενοδόχους για τα αγροτικά μπλόκα – Ξεκίνησαν οι ακυρώσεις σε δημοφιλείς προορισμούς
- Ο αιφνίδιος θάνατος του Τζορτζ Μάικλ τα Χριστούγεννα του 2016 που «πάγωσε» τον κόσμο – Τι είπε πριν φύγει







