Επιστρέφει στην Ελλάδα και στο φεστιβαλικό μας καλοκαίρι – κορωνοϊού επιτρέποντος – ύστερα από απουσία πέντε ετών. Είναι εκείνος που το 2006 μεταμόρφωσε τη Νόρα από το «Κουκλόσπιτο» του Ιψεν σε δολοφόνο. Και εν συνεχεία – μέχρι και το 2015 – είδε τον Αμλετ ως κακομαθημένο ανόητο και το «Ονειρο καλοκαιρινής νύχτας» ως πάρτι οργίων με γενναίες δόσεις ναρκωτικών και σεξ. Αφησε τον λευκό Οθέλλο του γυμνό και βουτηγμένο σε μια πισίνα πετρελαίου να παλεύει με το πεπρωμένο του στην ορχήστρα του Θεάτρου της Αρχαίας Επιδαύρου. Και έδωσε τον λόγο στο κοινό κατά τη διάρκεια του ιψενικού «Εχθρού του λαού» προκαλώντας έντονες κι αντιφατικές αντιδράσεις, με άλλους να κάνουν λόγο για «βλακείες και δηθενιές», άλλους να θέτουν θέμα γερμανικών αποζημιώσεων κι άλλους να αποχωρούν ενοχλημένοι είτε από τη διάδραση είτε από τις τοποθετήσεις των θεατών σε θέματα αμιγώς πολιτικά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ