Ξαναγυρίζει στο μυαλό εκείνη η διαφήμιση από τα παιδικά χρόνια με τον πιτσιρικά που έφευγε χαρούμενος για το σουπερμάρκετ, προσπαθώντας να αποστηθίσει το χαρτάκι της μητέρας με τα βασικά: Ψψωμί, τυρί, γάλα, αβγά, κρέας, φρούτα και στο τέλος ένα μπουκάλι κρασί. Ηταν η διαφήμιση του Καμπά, σε μια εποχή ανέμελη που κυλούσε και με τα απαραίτητα. Τα βασικά της πρωτογενούς παραγωγής – κατευθείαν από τη φύση – ήρθαν σήμερα να συναντήσουν την τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, δημιουργώντας μια νέα αναγκαιότητα στις μέρες της καραντίνας. Οι ενδιάμεσες επαναστάσεις δείχνουν περιττές για την επιβίωση. Αρκούν λίγο ψωμί, λίγο τυρί, λίγο κρέας, ένα πορτοκάλι και δυνατό Internet…