Το διαφημιστικό spot με έναν γοητευτικό, καλογυμνασμένο άνδρα, ντυμένο με κομψό μπλε κοστούμι και λευκό μεταξωτό πουκάμισο να τρέχει στα γραφικά σοκάκια της Βενετίας, να οδηγεί ένα υπέροχο, χειροποίητο, τελευταίας τεχνολογίας Riva και στο τέλος να κατορθώνει να πιει τον πρώτο, πρωινό καφέ με την αγαπημένη του (συνοδεία μικρών κρουασάν), σου δημιουργεί πλέον αισθήματα νοσταλγίας. Η Πόλη των Δόγηδων μέσα σε ένα πάντα κινηματογραφικό σκηνικό, η Φλωρεντία με τα εκπληκτικά palazzi, το Μιλάνο, παγκόσμιο spot γύρω από τη μόδα, και η Cortina d’ Ampezzo. Η Ιταλία παραμένει μία από τις ωραιότερες χώρες στον κόσμο, παρά τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα. Ο κορωνοϊός τη χτύπησε αλύπητα, οι Ιταλοί ζουν σε ένα κλίμα τρομοκρατίας, ο τουρισμός φαίνεται ότι θα είναι ο μεγάλος χαμένος αυτή τη σεζόν. Οι Ιταλοί είναι (ή μάλλον ήταν μέχρι τώρα) ένας χαρούμενος, φασαριόζικος λαός. Πραγματικά συνηθίζαμε (πριν από το δυνατό χτύπημα του κορωνοϊού) να απολαμβάνουμε τα ταξίδια μας στο γειτονικό κράτος. Πόλεις με ιστορία και κουλτούρα, εμβληματικά θέατρα τα οποία φιλοξενούσαν μεγαλειώδεις παραστάσεις, όπερες, τρελό shopping, γκαλερί και μουσεία με παγκόσμιου βεληνεκούς εκθέσεις. Πιστεύω όμως ότι αυτοί οι χαρούμενοι, φασαριόζοι Ιταλοί πρέπει να προσέχουν όταν μιλάνε για σοβαρά ζητήματα. Ζητήματα που έχουν να κάνουν με εξωτερική πολιτική, πρόσφυγες κ.λπ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ