«Επιτέλους!». Αυτή ήταν η λέξη που βρισκόταν στα χείλη των περισσοτέρων από όσους βρέθηκαν χθες το μεσημέρι στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στην ανεπίσημη πρώτη του μουσείου που δικαίως έχει αποκτήσει το προσωνύμιο «Γεφύρι της Αρτας». Το αλλοτινό «κουφάρι» του πρώην εργοστασίου Φιξ που εξακολουθεί ακόμη και αυτή τη στιγμή να μην ανήκει στον φορέα που στεγάζει αλλά στην Αττικό Μετρό (επίκειται η μεταβίβαση), 16 χρόνια μετά τα προγραμματισμένα εγκαίνιά του ως Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, τη θητεία 14 υπουργών Πολιτισμού, δύο έκπτωτες διευθύντριες, τρεις διαφορετικούς χώρους στέγασης, αμέτρητες νομικές εμπλοκές, μία παραλίγο χαμένη δωρεά 3 εκατ. ευρώ και με μεταβατική διοίκηση, υποδέχτηκε τους πρώτους του επισκέπτες – μαθητές από σχολείο της Πλάκας, δημοσιογράφους και ανθρώπους της τέχνης – στα τρίτα (ή τέταρτα;) κατά σειρά εγκαίνιά του. Αυτή τη φορά οριστικά, καθώς για πρώτη φορά είναι στη θέση της η μόνιμη συλλογή – 172 έργα 78 ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών από τα συνολικά 1.300 που έχει στην κατοχή του το ΕΜΣΤ -, αλλά όχι επίσημα, καθώς αυτά θα πραγματοποιηθούν πριν από το Πάσχα. Μέχρι τότε θα έχει τοποθετηθεί και ο νέος διευθυντής με διετή θητεία, ενώ μέσα στο 2020 θα προκηρυχθεί η θέση με διεθνή διαγωνισμό σε αντίθεση με την υπό σύσταση θέση του διοικητικού διευθυντή, ο οποίος θα διοριστεί.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ