Συνήθως η ελίτ της κριτικής σκέψης αποφεύγει να παρακολουθεί το φαινόμενο της μόδας των κόκκινων χαλιών. Από την πλευρά τους θεωρούν ότι ο μηχανισμός της εμπορικής διάστασης, της μαζικότητας και της προωθητικής κατανάλωσης υπερβαίνει την οποιαδήποτε παραγωγή αυθεντικής έκφρασης στυλ. Κι όμως όλα αλλάζουν. Ακόμη και το κόκκινο χαλί των Οσκαρ που στην 92η απονομή έγινε το βάθρο συνεύρεσης πολλών και διαφορετικών μηνυμάτων μαζί με τις κλασικές εικόνες θηλυκής και ανδρικής κομψότητας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ