Τράπεζα Θεμάτων θα εφαρμοστεί από την επόμενη σχολική χρονιά στην Α’, τη Β’ και την Γ’ Λυκείου στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις των μαθητών και αυτό θα είναι το πρώτο βήμα για το νέο εξεταστικό σύστημα του υπουργείου Παιδείας, που δεν θα εφαρμοστεί όμως στην τελική μορφή του πριν από την πάροδο διετίας. Ποιες όμως είναι οι κατευθύνσεις του εξεταστικού συστήματος που μελετάει σήμερα το υπουργείο Παιδείας; Το μόνο που θεωρείται βέβαιο είναι ότι τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα για την εισαγωγή στα ΑΕΙ θα παραμείνουν τέσσερα ανά κατεύθυνση. Οπως αναφέρουν οι πληροφορίες των «ΝΕΩΝ», όμως, η Τράπεζα Θεμάτων αναμένεται να αξιοποιηθεί στο μέλλον και ως κριτήριο αξιολόγησης των εκπαιδευτικών! Ετσι, ένας εκπαιδευτικός που βάζει υψηλούς βαθμούς σε έναν μαθητή, ο οποίος στη συνέχεια θα αποτυγχάνει εξεταζόμενος γραπτώς από θέματα επιλογής της Τράπεζας, θα δίνει υπόνοιες μεροληψίας και αρνητικής αξιολόγησής του, κάτι που θα συνδέεται με επιπλέον προγράμματα επιμόρφωσής του. Οπως αναφέρουν πηγές από το κτίριο του Αμαρουσίου, η αξιολόγηση δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να συνδεθεί με επιβαρυντικές ή τιμωρητικές για τον εκπαιδευτικό πολιτικές.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ