Aναβάθμιση των υπηρεσιών της ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λίγες μέρες μετά την υπογραφή του μνημονίου με το υπουργείο Μεταφορών, το οποίο της εξασφαλίζει την εκτέλεση των επιδοτούμενων δρομολογίων για τα επόμενα 10+5 χρόνια.

Τέλη του καλοκαιριού του 2020 αναμένεται να έρθουν στην Ελλάδα από την Ιταλία τα πρώτα δύο (από τα πέντε συνολικά) σύγχρονα τρένα τύπου «Ασημένιο βέλος», ενώ θα ακολουθήσουν το 2022 άλλα δύο υβριδικά τρένα «που αποτελούν ό,τι πιο νέο έχει να επιδείξει η τεχνολογία» ανακοίνωσε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης, κάνοντας λόγο για «νέα εποχή στον ελληνικό σιδηρόδρομο».

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία αναμένεται να αναλάβει την εξυπηρέτηση των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών της χώρας για περίοδο 15 χρόνων έναντι κρατικής επιδότησης 50 εκατ. ευρώ ετησίως (συνολικά 750 εκατ. ευρώ), δεσμεύεται να προχωρήσει σε επενδύσεις 2,2 δισ. ευρώ. Στο ποσό αυτό, όπως διευκρίνισε η διοίκηση της εταιρείας, περιλαμβάνονται και τα κόστη μισθοδοσίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  και της ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού).

Σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες, στα σχέδια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η ένταξη συστημάτων νέων τεχνολογιών στα τρένα που θα εξυπηρετούν τα δύο εξπρές δρομολόγια Αθήνα – Θεσσαλονίκη, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και εφαρμογές ψυχαγωγίας, στα πρότυπα των αντίστοιχων αεροπορικών (ταινίες, ηλεκτρονικά βιβλία, περιοδικά κ.λπ.). Ταυτόχρονα αναμένεται να κατασκευαστούν και αίθουσες συνεδριάσεων εντός των συρμών, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι ταξιδιώτες που μετακινούνται για επαγγελματικούς λόγους.