Σε αυτήν την παραγωγή οι Ερινύες, για να κυνηγήσουν τον Ορέστη, πρέπει να προσπεράσουν σωρούς ερειπίων, λίμνες με μολυσμένο νερό και να μείνουν μακριά από τους ένστολους άνδρες που κάνουν περιπολίες με τα όπλα ανά χείρας. Ο Αγαμέμνονας γυρίζει από την Τροία για να βρει το σπίτι του μισογκρεμισμένο και χάνει τη ζωή του πάνω σ’ ένα αραβικό χαλί, κάτω από ευκαλύπτους που κρύβουν τη θέα σε μια πόλη σχεδόν φάντασμα. Η δε Αθηνά, για να πετύχει την απελευθέρωση του Ορέστη, πρέπει πρώτα ν’ αφήσει στην άκρη το νικάμπ που φοράει. Αυτές οι ιδιαιτερότητες είναι στην ουσία και οι λεπτομέρειες που δίνουν χρώμα στην «Ορέστεια», παράσταση που ανεβαίνει όχι με φόντο το Αργος ή την Αθήνα, αλλά τη Μοσούλη του Ιράκ, υπακούοντας στην καλλιτεχνική έμπνευση του Μίλο Ράου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ