Θα μπορούσε να αφορά απορρυπαντικά ή αντιβακτηριδιακά, αλλά με λίγη φαντασία από αυτή που διαθέτουν σε περίσσια οι διαφημιστές, θα μπορούσε εξίσου να αφορά τα πάντα: σοκολάτες, μπίρες, πατατάκια ή ό,τι άλλο. Η καμπάνια για τον επόμενο «ηλεκτρονικό ΣΥΡΙΖΑ» δεν είναι πολιτική. Είναι αμιγώς εμπορική: Ενα όμορφο, εξόχως διαφημιστικό κοριτσάκι μας καλεί γενικώς και αορίστως να πάρουμε το μέλλον στα χέρια μας, καδράροντας τα δικά της, που είναι πασαλειμμένα από μπογιές, γύρω από το μάτι της. Και συμπληρώνει: «Για μια νέα σχέση με την πολιτική». Ποια «νέα σχέση»; Οτι λερώνει; Πού είναι το νέο;… Και από κάτω ο Τσίπρας λέει διάφορα, τα γνωστά του.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ