Ενα ενδιαφέρον case study του καιρού μας θα ήταν μια ομάδα φοιτητών να παρακολουθεί τον ενεργό λογαριασμό του Ματέο Σαλβίνι στο Ιnstagram. Ως παρακολούθημα των εκεί πολιτικών εξελίξεων που μας αφορούν όλους. Οχι, στο Facebook. Και αυτό έχει τη σημασία του, αφού οι μεγάλοι διαφημιστές λένε πως η τάση πάει προς την εικόνα, τη φωτογραφία, το βίντεο και όχι στο κείμενο. Τόπος κατεξοχήν μεσήλικων και κουρασμένων παλικαριών το Facebook δεν προσφέρεται για τη μοντέρνα εκδοχή επικοινωνίας που παράγει ο τέως υπουργός Εσωτερικών της Ιταλίας και επικεφαλής της Λέγκας. Κείμενα γιοκ. Γρήγορη εικόνα, μικρές ατάκες, διαρκή ποσταρίσματα. Αλλά κάτι πάνω απ’ αυτά και σπουδαιότερο για ανάλυση: Selfies με πολίτες. Δεν λέει όχι σε κανέναν. Τρώει παγωτό. Λερώνεται. Χαμογελάει. Το δε θέρος που μας πέρασε έκανε μια πρωτότυπη καμπάνια εν μέσω λουόμενων. Σε παραλίες, στοιβαγμένες από εργαζόμενους και νεολαίους ιταλούς. Μια εικόνα θνητού εν μέσω θνητών και με το κυρίαρχο μότο: είμαι ένας από εσάς, δεν είμαι ελίτ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ