Το Ράλι Ακρόπολις, o φημισμένος αγώνας του μηχανοκίνητου σπορ που φιλοξένησε για περισσότερο από τρεις δεκαετίες την αφρόκρεμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ράλι, ίσως να επιστρέψει και να δούμε (ύστερα από δύο χρόνια απουσίας) τους «μαέστρους» των χωμάτινων ειδικών διαδρομών αλλά και τις κορυφαίες εργοστασιακές ομάδες να κονταροχτυπιούνται στα βουνά της Ελλάδας. Συγκεκριμένα, η ΟΜΑΕ έχει θέσει αίτημα στη FIA – την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκίνητου – ώστε ένας από τους πιο ιστορικούς και αντιπροσωπευτικούς αγώνες στο μηχανοκίνητο σπορ, στον οποίο διακρίθηκαν τόσο τα ξένα όσο και τα ελληνικά πληρώματα, να συμπεριληφθεί στο επόμενο καλεντάρι του WRC που θα διεξαχθεί το 2020. Να σημειωθεί, ότι το ράλι Ακρόπολις διεξήχθη για τελευταία φορά το 2018, ως αγώνας του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι, ενώ η τελευταία φορά που είδαμε τα καλύτερα πληρώματα με τη σημαία του WRC – του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι – ήταν το 2013. Το Ράλι Ακρόπολις είναι ο πιο αναγνωρισμένος αγώνας στη χώρα μας, με την ιστορία του να ξεκινάει πριν από περίπου 60 χρόνια. Η ιστορία του ξεκίνησε το 1953, όταν η ΕΛΠΑ κάνει τον αγώνα διεθνή. Το 1973, το Ράλι Ακρόπολις συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα του παγκόσμιου πρωταθλήματος οδηγών και κατασκευαστών. Αποτελούσε για πολλά χρόνια μια σκληρή δοκιμασία για τα καλύτερα πληρώματα όλου του κόσμου, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να θεωρούν κομβικό τον εθνικό μας αγώνα, στον οποίο δοκιμάζοντας – κυρίως λόγω των σκληροτράχηλων ειδικών διαδρομών αλλά και των υψηλών θερμοκρασιών – αυτοκίνητα και πληρώματα. Απο τον φημισμένο αγώνα που όργωνε κυρίως την Κεντρική Ελλάδα, πέρασαν οι πιο διάσημοι οδηγοί, όπως ο Γιούχα Κάνκουνεν, ο Ντιντιέ Οριόλ, ο Κάρλος Σάινθ κ.ά. Αξιο αναφοράς ότι, το 1995, τον αγώνα είχε κερδίσει ένα ελληνικό πλήρωμα, ο Αρης Βωβός με συνοδηγό τον Κωστή Στεφανή με Lancia Delta Integrale! Η τελευταία φορά που είδαμε το Ράλι Ακρόπολις υπό τη σκέπη του WRC – του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι – ήταν το 2012. Τα οικονομικά προβλήματα της ομοσπονδίας αλλά και λόγω της οικονομικής κρίσης στη χώρα μας ο εθνικός αγώνας καταποντίστηκε, προς απογοήτευση των χιλιάδων θεατών. Σήμερα, οι ελπίδες να επιστρέψει ο εθνικός μας αγώνας στη χώρα δεν είναι μεγάλες. Η απόφαση θα παρθεί τις επόμενες εβδομάδες. Σαφώς, όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι των αγωνιστικών δρόμενων στο μηχανοκίνητο σπορ, είναι πολύ εύκολο να βγει από το πρόγραμμα του WRC ένας αγώνας αλλά πολύ δύσκολο να πάρεις τη θέση αυτού που αντικατέστηκε τον αγώνα της χώρας που εκτοπίστηκε – όπως συνέβη και στην Ελλάδα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ