Για τους περισσότερους είναι ταυτισμένο με τον κορυφαίο, πιθανόν, ζωγράφο του 20ού αιώνα και με τον άνθρωπο του οποίου το ταμπεραμέντο, ο εκρηκτικός χαρακτήρας και οι ερωτικές περιπέτειες είναι εξίσου διάσημα με το έργο του. Για τον άνδρα με το ατσαλάκωτο μπλε κοστούμι, το ευγενικό χαμόγελο και το χωρίς ίχνος μεσογειακής φλόγας βλέμμα όμως, που κάθεται σε μια καρέκλα του έκτου ορόφου του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, δεν είναι παρά απλώς ένα επίθετο, το δικό του.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ