Από τα βαριά πολιτικά ονόματα στους σελέμπριτι και στη μεταμεσονύχτια ζώνη του τηλεμάρκετινγκ, οι επιλογές των ψηφοφόρων στις ευρωεκλογές αποδεικνύουν για ακόμα μία φορά ότι, εκτός από τους κομματικούς μηχανισμούς, η εκλογή περνάει από το γυαλί.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ