Δεν το λες και μυστικό, πως η ΠΑΕ Ολυμπιακός δουλεύει σε διαφορετικό επίπεδο σε σχέση με τα υπόλοιπα ελληνικά ποδοσφαιρικά κλαμπ. Λες όμως ότι δεδομένα είναι εκείνη που ανοίγει τον δρόμο για να αντιληφθούν και εδώ στα μέρη μας οι ομάδες τη σημασία της ενεργούς παρουσίας στα social media και στο Διαδίκτυο. Προ ημερών το επίσημο κανάλι των Ερυθρoλεύκων στο ΥouΤube έγινε το πρώτο ελληνικής ομάδας που ξεπέρασε τους 100.000 εγγεγραμμένους χρήστες στην πλατφόρμα. Για την ακρίβεια την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές ο Ολυμπιακός αριθμεί 101.729 subscribers. Την ίδια στιγμή οι Ερυθρόλευκοι είναι έτοιμοι να σπάσουν το φράγμα του 1 εκατομμυρίου σε likes στο Facebook, ενώ ραγδαία αναπτύσσει followers σε Instagram και Twitter. Η αμεσότητα των social media, η ενδυνάμωση της σχέσης του κλαμπ με τους φιλάθλους του σε ολόκληρο τον κόσμο, ακόμη και οι εμπορικές δυνατότητες έχουν βάλει τις κορυφαίες ομάδες παγκοσμίως πολύ δυναμικά σε αυτή την ιδιαίτερη αγορά τα τελευταία χρόνια. Διόλου τυχαίο λοιπόν το γεγονός ότι ο πρώτος που ανταποκρίνεται σε αυτό, είναι ο Ολυμπιακός στην Ελλάδα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







