Το 2019 θα είναι μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις για τον ελληνικό τουρισμό και ειδικότερα για τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο. Μια σειρά εσωτερικών ζητημάτων αλλά και εξωτερικών παραγόντων αναμένεται να επηρεάσει τη διαμόρφωση των τουριστικών μεγεθών. Η υπερφορολόγηση, οι γερασμένες υποδομές και η ελλειμματική διαχείριση προορισμών προκαλούν ανησυχία για το πώς η χώρα θα παραμείνει ανταγωνιστική.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ