O διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Λούις Καμιλιέρι, αποκάλυψε προσφάτως ότι η Ferrari, και με γνώμονα το αυστηρό πλαίσιο μείωσης των ρύπων που επιβάλλει η ΕΕ, προτίθεται να ακολουθήσει τις «πράσινες» νόρμες και ετοιμάζεται να παρουσιάσει μέσα στο 2019 μια υβριδική Ferrari. Ειδικότερα, το υβριδικό σχήμα κάτω από το καπό θα αποτελείται από έναν V8 κινητήρα βενζίνης που επικουρικά θα συνεργάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Μάλιστα, σε ισχύ, όπως αποκάλυψαν οι τεχνικοί της φίρμας, θα είναι πιο ισχυρή από τη Ferrari 488 Pista, που αποδίδει 720 ίππους – πιθανόν η νέα υβριδική Ferrari να ξεπερνάει και τους 800 ίππους. Επίσης, ο Καμιλιέρι αποκάλυψε ότι έως το 2022, το 60% των μοντέλων της Ferrari θα είναι υβριδικά, ενώ το πιο σημαντικό – μεταξύ άλλων που ανέφερε – ότι η ιταλική φίρμα θα λανσάρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μετά το 2022. Το 2018, η Ferrari κατάφερε να πουλήσει 9.250 αυτοκίνητα και στόχος της διοίκησης είναι να ξεπεράσει το 2019 τα 10.000 οχήματα. Φυσικά, αυτό θα πρέπει να γίνει παράλληλα και με την αύξηση των κερδών της φίρμας που είναι και το ζητούμενο για τα οικονομικά επιτελεία τα τελευταία χρόνια. Πάντως, το τελευταίο τρίμηνο του 2018, η Ferrari σημείωσε αύξηση στα κέρδη της κατά 4,7%, φτάνοντας τα 287 εκατομμύρια, όταν το 2017 – και την αντίστοιχη περίοδο – ήταν 141 εκατομμύρια.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ