Μπορεί η κατηγορία των SUV να αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια την πρώτη επιλογή των αγοραστών καινούργιου αυτοκινήτου – και να σαρώνει σε πωλήσεις πανευρωπαϊκά αλλά και στη χώρα μας – όμως, και η κατηγορία των «εκδρομικών», off-road στέισον μοντέλων συνεχίζει να έχει διακριτική παρουσία, με πιστούς αγοραστές εδώ και πολλές δεκαετίες, παρά τον «πόλεμο» που δέχεται από τον «τυφώνα» crossover/SUV. Σε αυτή την ολιγομελή παρέα των τετρακίνητων, παντός εδάφους στέισον μοντέλων, η Volvo έχει να προτείνει το νεοφερμένο Volvo V60 Cross Country, το οποίο ήδη είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Το… παντός καιρού σουηδικό μοντέλο πατάει στη νέα πλατφόρμα SPA (ScalableProduct Architecture), όπως το επιτυχημένο εμπορικά XC60 αλλά και όλα τα μοντέλα της σειράς 90. Με… ψαρωτική εμφάνιση, που θυμίζει ένα μοντέλο έτοιμο να κάνει υπερβάσεις στις εκτός δρόμου διαδρομές, το μεσαίο, πολυτελές μοντέλο «καπηλεύεται» πλήρως την χωροταξική υπεροχή» αλλά και τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας του V60. Ως ένα όχημα παντός εδάφους, το V60 Cross Country έχει ως όπλο την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, τη στάνταρ τετρακίνηση και την εξελιγμένη τεχνολογία που διευκολύνουν την πρόσβαση σε κάθε δρόμο. Και αυτό το μοντέλο πρεσβεύει στην εξωτερική του εμφάνιση την πιο σύγχρονη σχεδιαστική γραμμή της Volvo. Είναι σχεδόν περιττό να αναφέρουμε το μεγάλο του πλεονέκτημα στο καλόγουστο σαλόνι του, που δεν είναι άλλο από την άνεση για πέντε επιβάτες και φυσικά τον ευρύχωρο χώρο φόρτωσης των 529 λίτρων. Το νέο V60 CrossCountry εξοπλίζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε συστήματα υποστήριξης οδηγού και άλλες τεχνολογίες ασφαλείας, με το «πακέτο» των πολλών συστημάτων που φέρει το City Safety, το οποίο διαθέτει ενεργή υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης και φρενάρει το αυτοκίνητο αν ο οδηγός δεν αντιδράσει, για να αποφύγει επικείμενη σύγκρουση με οχήματα, πεζούς, δικυκλιστές ή μεγάλα ζώα. Επίσης, προσφέρει το Run-Off Road Mitigation, το σύστημα εκτροπής από τον δρόμο, το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων – OncomingLane Mitigation – για οχήματα που κινούνται στο αντίθετο ρεύμα αλλά και το σύστημα που προσαρμόζει την ταχύτητα και κρατάει σε απόσταση ασφαλείας το όχημα στον αυτοκινητόδρομο. Στον εξοπλισμό του ξεχωρίζει το σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας Sensus, με κατακόρυφη οθόνη αφής 9 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, υψηλής απόδοσης ηχοσύστημα με 10 ηχεία, εξελιγμένο πακέτο εσωτερικού φωτισμού, ψηφιακός πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη 12,3 ιντσών υψηλής ανάλυσης κ.ά. Οι τιμές του ξεκινούν από τα 61.594 ευρώ και αφορούν την ντίζελ έκδοση D4 που αποδίδει 190 ίππους, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο Geartronic 8 σχέσεων. Πάντως, τον Μάιο θα υπάρχει και έκδοση βενζίνης με μοτέρ 250 ίππων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ