Η τέχνη του είναι το σινεμά της ηθικής αμφισημίας. Και ο διάσημος ιρανός σκηνοθέτης Ασγκάρ Φαραντί δίνει με μια μεγάλη συνέντευξη στους «New York Times» τη δική του άποψη για τη λογοκρισία και την ανελευθερία της χώρας του. Γνώστης του πολιτισμικού χάσματος εντός του Ιράν, έχει δημιουργήσει ταινίες όπως τις πολυβραβευμένες «Ενας χωρισμός» «Το παρελθόν», «Ο εμποράκος», με τις οποίες καλεί τους θεατές τους να πάρουν θέση. «Κάθε σκηνοθέτης στο Ιράν βρίσκει τον τρόπο του για να διαχειριστεί τη λογοκρισία. Λέγεται ότι ο περιορισμός μπορεί να οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη δημιουργικότητα. Αυτό αληθεύει βραχυπρόθεσμα, όμως για μεγάλο διάστημα την καταστρέφει. Πιστεύω ότι η τέχνη απέναντι στη λογοκρισία μοιάζει με το νερό που πέφτει πάνω στην πέτρα» λέει ο σκηνοθέτης. «Το νερό θα βρει τον δρόμο του για να κυλήσει γύρω της» λέει.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ