Η υβριδική τεχνολογία ήταν πάντα στα πλάνα της Honda, φίρμα, που έχει ανάγει την συγκεκριμένη τεχνολογία σε βασική της προτεραιότητα. Η Honda,, όντας η πρώτη ιαπωνική με ένα μικρό μοντέλο σε πολυμορφική ...συσκευασία, παρουσιάζει το Jazz Hybrid. Τα πλεονεκτήμτα του, η οικονομική λειτουργία, χάρη στην e:HEV hybrid, που είναι ότι πιο φρέσκο έχει να επιδείξει η συγκεκριμένη φίρμα, σε ένα άκρως πλούσιο τεχνολογικά μοντέλο.  Να σημειωθεί, ότι το νέο Jazz e:HEV παίζει πρωταρχικό ρόλο στη δέσμευση της Honda ότι όλα τα mainstream μοντέλα της που πωλούνται στην Ευρώπη θα περιλαμβάνουν ηλεκτροκίνητες εκδόσεις μέχρι το 2022.

Ειδικότερα, το Jazz θα πωλείται αποκλειστικά στην Ευρώπη με ένα προηγμένο, υβριδικό σύστημα κίνησης. Το τεχνολογικό του μενού αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, συνδεδεμένους σε ένα βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης μέσω ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος.

Σε αριθμούς, η συνολική ισχύς 109 PS / 80kW επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100km/h σε 9,4 δεύτερα και μέχρι την τελική ταχύτητα των 175 km/h.Το αποδοτικό υβριδικό σύστημα παράγει εκπομπές CO2 από 102 g/km (WLTP) με κατανάλωση καυσίμου 4,5l/100km (WLTP) στο στάνταρ μοντέλο και 110 g/km (WLTP) και 4.8l/100km (WLTP) αντίστοιχα στο Crosstar.

Το νέο υβριδικό σύστημα e:HEV περιλαμβάνει τρία προγράμματα οδήγησης: την EV, την Hybrid Drive και την Engine Drive.

Το νέο Jazz Hybrid διατίθεται πλέον για παραγγελίες στην ελληνική αγορά και οι τιμές για την έκδοση Jazz e:HEV ξεκινούν από 21.700 ενώ για την έκδοση Crosstar ξεκινούν από 29.000